About Me

My photo
hai.. Selamat datang ke blog SalasiahNur. Enjoy da shortstories,my dairies and others. Love u all...

Sunday, December 25, 2011

Gilak

Assalamualaikum & selamat menjamu selera kat aku n rum mate aku di petang hari ini. Adesshh.. Pehal blog dah jadi macam dairi plak nie. Aku ni gila menulis agaknya.. Dahla buku latihan yg tertulis Statistik dah selamat jadi dairi dah, kat m document pun penoh ngan dairi. Entah apa-apa.

Beberapa hari ni memang sempoi gilak, sampai aku rasa nak mengamuk pown ada. Uik, takkan jadi hulk plak. Ntah, macam sesaja je nak uji. Dah dua orang mamat yg sedia ada aku block kat FB sebelum ni buat pasal, mana taknya aku hangin. Masa aku block, aku gitau, wat plak 'muka kuyu', bila aku dah tak block len plak jadinya. Yg sorang, aku cakap len, dia duk ngamuk pasal len. Tengah mood tak okey takyah la nak babitkan aku skali. Dulu bleh la, aku sabor je, tapi skang nie dah posisi lain, tak ada maknanya aku nak consider. Block, lagi bagus. Yang sorang lagi bleh plak kata dah taknak tengok muka aku.. Uik, aku dah block, unblock balik, pastu dia yg add aku, dia plak kuarkan ayat cam tue. AAK???? Yang penting barang kesayangan aku tue, bagi balik. Hadiahnya cuma gambar kita k, frame tu aku bg jaga je. Barang kesayangan tue.

Malam tadi pak Wan plak yang ajak orang bergaduh, dia kata asyek bermesra je, best gak bergaduh. Tak tau lagi klu betul2 bergaduh ngan aku macam mana, klu tak mesti pasni dia dah tak wish kitorang bergaduh. Hahhahaha.. Malam tadi just main tarik tali jer lah, tak ada sebab yg kukuh nak aku menjerit-jerit kat dia. Simpan jer lah taring harimau ni. Buruk klu aku betul2 marah, macam beruang pun ada. Sesapa yg pernah kena tu, sorry la yer. Len kali jgn nak cari pasal lagi.. Satu hal yg paling aku tak boleh tahan, tyme pak Wan berlatih nak akad nikah.. Hahahhahha... Lancar betul. Tyme ngan aku lancarla, ce depan tok kadi.. Sempoi je mamat nie. Macam mana lah aku bleh couple ngan dia. Pelik, bukan ke dia lg seswai jd bestfrend aku????

Erm... Apa aku mengarut nie, membaca pun tidak. Apa nak jadi lah. Sekarang ni aku dah jumpa seseorang yg amat hipokrit, kena bhati-hati ni, orangnya ialah pak Wan ler.. Punya pakse aku study elok2, bukan sebab nak aku cemerlang bagai, tapi sebab taknak aku extent, klu aku extent terpaksa la tangguh kawen. Tak boleyh blah tol, ada udang di sebalik batu.. Apa lah dia nie, makin aku kenal makin aku tak paham. Masa form5 dulu tak lah complicated mcm nie sgt..

k Lah, nak melayan citer.

6.18pm
25/12/11

No comments:

Post a Comment

Followers